Glauber Pharma

Imunogen DNA (1000 mg)

60 tablets
-13%
Winkel recensie (4.70 / 5) UITSTEKEND
Wat is Imunogen van Glauber Pharma? Imunogen van Glauber Pharma is een voedingssupplement gemaakt van Cat's Claw, Echinacea, Maitake en Shiitake, nuttig voor het stimuleren van de natuurlijke afweer van het lichaam.
Bekijk de beschrijving
€ 54,28 Msrp Price € 62,37
Op voorraad
Koop het vandaag en ontvang het van
We kunnen de leveringsdatum van de verzending niet bevestigen. Neem contact met ons op voor meer informatie.

9 Aantal op voorraad

Winkel recensie (4.70 / 5) UITSTEKEND
  • Veilig betalen met:

• visa
    • mastercard
    • maestro
    • paypal
    • google play
    • apple pay

Geeft terug

U kunt uw product, als het niet is gebruikt en in de originele verpakking, binnen 14 dagen na de bevestigde leverdatum van de bestelling retourneren.

We zullen stap voor stap uitleggen hoe het retourneren van de bestelling werkt:

1. Neem contact op met onze klantenservice met vermelding van het bestelnummer.
  2. Pak het pakket in en maak het klaar.
  3. Lever het pakket af bij de vervoerder.
  4. Wacht op de terugbetaling op uw betaalmethode.

Hoe kan ik teruggave aanvragen?

1. Gepubliceerd op 26-11-2020

Geweldig voor verdediging, ik neem het het hele jaar door

Genial para las defensas lo tomaré todo el año

2. Gepubliceerd op 15-04-2020

geen probleem, perfect i goed product

ningún problema,perfecto i buen producto

3. Gepubliceerd op 26-01-2019

Momenteel klopt alles. Dit is de tweede keer dat we erom hebben gevraagd.

De momento todo correcto. Es la segunda vez que lo pedímos.

Imunogen DNA (1000 mg) beoordelingen

Based in 3 reviews

1. 5 stars
    3
  2. 4 stars
  3. 3 stars
  4. 2 stars
  5. 1 star

Omschrijving

reviews (3)

Vragen en antwoorden (0)

Omschrijving

Wat is Imunogen van Glauber Pharma?

Eigenschappen en voordelen van Imunogen DNA (1000 mg)

Feiten van Imunogen Glauber Pharma

Imunogen Glauber Pharma is een supplement dat de volgende ingrediënten met gunstige eigenschappen bevat:

Vitamine C is een in water oplosbare vitamine, zelfs in kleine hoeveelheden. Vanwege zijn opmerkelijke antioxiderende kracht kan vitamine C essentiële moleculen van ons lichaam beschermen, zoals eiwitten, lipiden, koolhydraten en dezelfde nucleïnezuren, DNA en RNA.

Groene thee biedt tal van voordelen voor ons lichaam: als geheel heeft het een kalmerend effect (naast DOPA-decarboxylase remt het histidinedecarboxylase, dat histamine produceert). Van de polyfenolen is epigallocatechin-3-gallaat (EGCG) de meest karakteristieke component, zo niet de belangrijkste verantwoordelijke voor de eigenschappen, dat via verschillende mechanismen werkt, waaronder de verlaging van de TNFα-spiegels.

Het electieve doelwit van Cat 's Claw zijn cellen met zowel specifieke als niet-specifieke cytotoxische werking, met een gedrag dat vergelijkbaar is met dat van sommige menselijke interferonen, die in staat zijn NK-cellen om te zetten in de meest efficiënte LAK-cellen (Lymphokine Activated Killer-cellen) en, van het versterken van de activiteit van cytotoxische T-lymfocyten; in feite kan het de activiteit van zowel NK-cellen als T-lymfocyten verhogen.

Echinacea wordt gedefinieerd als een immuunplant en wordt volgens de traditie gebruikt vanwege zijn immunostimulerende eigenschappen, zowel op profylactisch als curatief niveau; het is complex, de set van zijn bestanddelen, vertegenwoordigd door een grote verscheidenheid aan stoffen met verschillende effecten en potentie.

Propolis wordt goed gebruikt vanwege zijn herstellende en immunostimulerende eigenschappen. Zijn immunomodulerende werking wordt gerealiseerd door een direct regulerend effect op de functionele eigenschappen van immuuncellen, met name op het niveau van DNA-synthese en cytokineproductie.

MSM vormt dithiol (-SH); Zwavel speelt een cruciale rol in de oxidatie-reductiebalans van het organisme, en werkt als een vanger tegen hydroperoxiden, die de oxidatieve schade van vrije radicalen versterken.

Het hoofdbestanddeel van Knoflook is allicine, waaraan de principes van antibiotische activiteit zijn verbonden, zoals knoflookine en allisine; β-glucanen zijn lineaire polysachariden die bestaan uit glucosemoleculen die dankzij hun vertakte ketens het immuunsysteem kunnen activeren en als een immunomodulator kunnen werken.

Vitamine E neemt deel aan ademhalingskettingreacties en fosforylering, en zorgt voor antioxiderende eigenschappen voor de lipidecomponent van celmembranen.

Vitamine A heeft een antioxiderende werking en beschermt cellen tegen degeneratieve schade veroorzaakt door vrije radicalen en veroudering. Het helpt ook bij infecties, omdat het stevigheid aan de celwanden garandeert en zo de penetratie van ziekteverwekkers en hun proliferatie belemmert. Vitamine A is dan strikt gerelateerd aan de eiwitsynthese.

Selenium is een mineraal dat bekend staat om zijn uitstekende antioxiderende werking en om zijn belangrijke bijdrage aan het contrast van het verouderingsproces van de verschillende delen van het lichaam. De belangrijkste actie is om een bestanddeel te zijn van het antioxidant-enzym glutathionperoxidase, essentieel bij het voorkomen van DNA-schade door vrije radicalen.

Glauber Pharma Imunogen is een supplement dat bijdraagt aan het welzijn van uw immuunsysteem.

Hoe neem je Imunogen DNA (1000 mg)?

Het wordt aanbevolen om 1 tablet per dag in te nemen.

Voorzorgsmaatregelen

Niet aanbevolen voor zwangere vrouwen. Buiten bereik van kinderen bewaren. Gebruik niet meer dan de aanbevolen dagelijkse dosis.

Opslag condities

Bewaar in een koele, droge plaats.

Samenstelling van Imunogen DNA (1000 mg)

Vitamine A / Retinol, Vitamine C / Ascorbinezuur, Groene thee, Cat's Claw, Echinacea, Maitake, Shitake.

SKU: LP-0031471
BUD35ISWFVM
  1. Er zijn nog geen vragen voor dit artikel.

Vragen en antwoorden

Stel vragen over dit artikel en krijg antwoorden van een grote Naturlovers community.