Hulp nodig?
ALLEEN IN DE APP! -5% korting op je eerste bestelling. Coupon: APPLOVERS

SERVICEVOORWAARDEN
NATURITAS LOYALITEITSPROGRAMMA

I. DOEL VAN DEZE ALGEMENE VOORWAARDEN

Het doel van dit document is om de Algemene Voorwaarden (hierna "T & C's") uiteen te zetten die de kenmerken en gebruiksvoorwaarden van het Loyaliteitsprogramma (het "Puntenprogramma") voor klanten en potentiële klanten (de "Deelnemers" of de "Deelnemers") van AMCORE BALANCE, SL, een bedrijf met statutaire zetel te Calle Pollancre, n.10, Massanes (17452), Girona, Spanje, naar behoren geregistreerd in het handelsregister van Girona, volume 3.308, blad GI-67334 , Folio 209, 11. Opschrift (hierna "Naturitas").

Deelname aan het puntenprogramma vereist dat de deelnemer deze voorwaarden uitdrukkelijk en onvoorwaardelijk accepteert en naleeft. Aangezien uw deelname aan en naleving van dit loyaliteitsprogramma uw toestemming vereist, raden wij u aan deze algemene voorwaarden aandachtig te lezen.

II. FIDELE SATIE-PROGRAMMA

Het loyaliteitsprogramma is gebaseerd op de accumulatie en uitwisseling van punten die zijn gegenereerd door aankopen, evenals andere promoties die hieronder worden beschreven en die door deelnemers worden uitgevoerd via onze website (www.naturitas.nl) of onze Naturitas mobiele app (hierna beide) worden uitgevoerd in Nederland als "Naturitas-website" of "kanalen voor loyaliteitsprogramma's").

De punten worden verzameld in het account of het profiel van de deelnemer op de Naturitas-website om kortingen te ontvangen op de volgende aankopen van producten die beschikbaar zijn in de kanalen van het loyaliteitsprogramma.

Naturitas behoudt zich het recht voor om de identiteit van de deelnemer te verifiëren voor alle omstandigheden die verband houden met het puntenprogramma (d.w.z. aankopen doen, retourneren, verzamelen en inwisselen van punten, genieten van gerelateerde voordelen, enz.). Identificatie kan worden gedaan via de mechanismen die worden beschreven in sectie IV hieronder.

III. VOLG HET LOYALITEITSPROGRAMMA

Elke meerderjarige natuurlijke persoon die op het Nederland woont, kan zich aanmelden voor het loyaliteitsprogramma.

Personen die aan het loyaliteitsprogramma willen deelnemen, dienen zich alleen op de Naturitas-website te registreren door het online registratieformulier in te vullen. De inschrijving op de website van Naturitas houdt de automatische toelating van de deelnemer in en is voor hem gratis.

Gebruikers die bij Naturitas zijn geregistreerd, worden automatisch lid van de club zonder iets te hoeven doen: "Programma voor registratie als Naturitas-gebruiker".

Naturitas behoudt zich het recht voor om de leeftijden van degenen die willen deelnemen aan het loyaliteitsprogramma te verifiëren op een betrouwbare manier die aantoont dat de volger de vereiste minimumleeftijd heeft.

IV PUNTEN VERDIENEN

Na registratie in het loyaliteitsprogramma kan elke deelnemer op de volgende manieren punten verzamelen:/p>

  • (i) Punten verdienen voor aankopen gedaan via een van de kanalen van het loyaliteitsprogramma:

- Algemene gelijkwaardigheid:

Aankoopwaarde Punten Equivalent van korting
Aankoop waarde van 1 -€ 5 0,05.-€
Aankoopwaarde 50,-€. 250 2,5.-€
Aankoopwaarde 100.-€. 500 5.-€

  • (ii) Verzameling van punten voor andere acties:

Aktie Punten Equivalent van korting
Vul het gebruikersprofiel op de Naturitas-website in. 50 0,5.-€
Abonneer op onze nieuwsbrief. 50 0,5.-€
Relevante productbeoordeling goedgekeurd door Naturitas. 20 0,2.-€

Punten kunnen niet worden overgedragen of ingewisseld voor geld of eigendom.

V. INKOOP VAN VERKREGEN PUNTEN

De punten die door de deelnemers worden behaald, worden bijgeschreven op het saldo van de deelnemer en kunnen worden ingewisseld bij de volgende aankopen die de deelnemer doet via de kanalen van het loyaliteitsprogramma.

De maximale korting die kan worden gemaakt met het gebruik van punten is 25% van de totale waarde van de bestelling (eenmaal toegepast, kortingen of promoties en exclusief verzendkosten of andere kosten die verband houden met de aankoop). Punten die deze limiet overschrijden, blijven zich ophopen in het privé account van de Deelnemer voor volgende aankopen

Punten kunnen worden verzameld met andere promoties met directe kortingen, maar ze kunnen niet naast kortingsbonnen bestaan, dus de deelnemer moet kiezen of hij een kortingsbon wil inwisselen of zijn punten liever inwisselt.

Punten worden ingewisseld als hun eigen accumulatie in hele getallen, naar beneden afgerond.

De deelnemer kan de beschikbare punten voor inwisseling raadplegen, evenals de acties die worden uitgevoerd in de sectie "Mijn verplaatsingen" die beschikbaar zijn in de sectie "puntenprogramma" in het account van de deelnemer op de Naturitas-webpagina's.

VI. GELDIGHEID VAN PUNTEN EN INTREKKING UIT HET LOYALITEITSPROGRAMMA

De punten die zijn verkregen voor de aankopen die door de deelnemer zijn gedaan, zijn zes (6) maanden geldig vanaf de aankoopdatum van de bestelling waarin de punten zijn gegenereerd. De Deelnemer zal via e-mail op de hoogte worden gebracht van het vervallen van de punten met een kennisgeving van zeven (7) kalenderdagen voor hun vervaldatum.

In het geval dat de deelnemer besluit zich uit te schrijven voor het Naturitas-loyaliteitsprogramma, hoeft hij alleen het contactformulier in te vullen in het gedeelte "Mijn account" - "Lage puntenprogramma". Dit account annuleringsproces kan tot 72 uur duren.

De opzegging van het puntenprogramma is gekoppeld aan de opheffing van uw account in Naturitas.

Zodra de annulering is afgehandeld, zullen de tot nu toe verzamelde punten verdwijnen en kunnen ze niet meer worden teruggevorderd.

VII. TERUGKEER VAN PRODUCTEN

In het geval van product retouren worden punten afgetrokken of geretourneerd, al naar gelang het geval, in overeenstemming met het volgende:

  • (i) Totale terugbetaling: in het geval dat een deelnemer alle bij een aankoop verkregen producten retourneert, worden alle punten die bij die aankoop zijn ingewisseld, geretourneerd.
  • (ii) Gedeeltelijke terugbetaling: in het geval dat een deelnemer een deel van de bij een aankoop verkregen producten retourneert, worden de punten die bij die aankoop zijn ingewisseld, naar evenredigheid teruggegeven, afhankelijk van de prijs van het product dat was het voorwerp van terugkeer.

De terugbetalingen of aftrekkingen van de punten zullen plaatsvinden binnen een periode van 72 uur vanaf de bevestiging van de retourzending. Daarom moet het saldo van de deelnemer 72 uur na de bevestiging van de terugbetaling worden bijgewerkt met de punten in het bezit van de deelnemer.

VIII. PUNTEN EN CATEGORIE RAADPLEGING

Na een aankoop kan de deelnemer zijn puntensaldo in zijn saldo en in de orderbevestiging controleren. Bovendien kan de deelnemer zijn saldo van beschikbare punten of de voorwaarden van het loyaliteitsprogramma raadplegen in het gedeelte "Puntenprogramma" van zijn account op de Naturitas-website.

IX. COMMUNICATIE

Naturitas stuurt haar elektronische communicatie met betrekking tot het loyaliteitsprogramma per e-mail naar het e-mailadres dat door de deelnemer is opgegeven op het moment van deelname aan het loyaliteitsprogramma, via advertenties of meldingen op de Naturitas-webpagina's.

Onder andere wordt het volgende gecommuniceerd: (i) herinneringen of nieuws over de voordelen van het loyaliteitsprogramma; (ii) de nabijheid van het verstrijken van de punten of (iii) enige andere communicatie die direct of indirect de ontwikkeling van het Loyaliteitsprogramma beïnvloedt.

X. VERWERKING VAN PERSOONLIJKE GEGEVENS

Informatie over de verwerking van persoonsgegevens van de deelnemers staat in de link Privacybeleid.

XI. WIJZIGING EN ANNULERING VAN DE T&C

Naturitas behoudt zich het recht voor om de T&CG eenzijdig te wijzigen. Niettegenstaande het voorgaande, kan de laatste versie van de AV die van toepassing is op het Loyaliteitsprogramma worden geraadpleegd op de Naturitas-website.

Naturitas behoudt zich ook het recht voor om het loyaliteitsprogramma te wijzigen, op te schorten of te annuleren, in welk geval de deelnemers zullen worden geïnformeerd via de Naturitas-webpagina's.

In geval van annulering van het loyaliteitsprogramma hebben de deelnemers een periode van maximaal 30 dagen om hun tot nu toe verzamelde punten in te wisselen via een van de kanalen van het loyaliteitsprogramma, anders gaan deze punten verloren.

In geval van overmacht kan het Loyaliteitsprogramma worden opgeschort of geannuleerd zonder voorafgaande kennisgeving aan de Deelnemers.

XII. VERANTWOORDELIJKHEID

De wijziging of annulering van het Loyaliteitsprogramma door Naturitas geeft de Deelnemer geen recht op enige vergoeding.

Deelname aan het loyaliteitsprogramma vereist naleving van de T&C. Bijgevolg behoudt Naturitas zich het recht voor om de deelnemer uit te schrijven voor het loyaliteitsprogramma, evenals de bijbehorende voordelen of voordelen te annuleren, in het geval dat een deelnemer gedrag vertoont dat een schending van deze algemene voorwaarden met zich meebrengt. In ieder geval zal Naturitas de Deelnemer uit het Loyaliteitsprogramma beëindigen zonder voorafgaande kennisgeving en op de wijze die zij het meest geschikt acht, zonder dat de Deelnemer recht heeft op enige vergoeding, in de volgende gevallen:

  • (i) in geval van fraude, diefstal of poging tot fraude of diefstal in de winkel door de Deelnemer.
  • (ii) in geval van ongepast gebruik van het loyaliteitsprogramma.
  • (iii) in het geval van acties die tot doel hebben de goede werking van het Loyaliteitsprogramma te wijzigen.

Naturitas is niet verantwoordelijk voor de gevolgen van het ontbreken van communicatie met de Deelnemer wanneer dit gebrek aan communicatie te wijten is aan een storing van het e-mailadres of de onjuistheid van de door de Deelnemer verstrekte informatie.

Naturitas kan de beschikbaarheid en continue werking van het Loyaliteitsprogramma niet garanderen, in het bijzonder wanneer er een technische storing is van computersystemen, servers, computerapparatuur, internetstoring, vernietiging van gegevens door hacking of fouten, of enig ander technisch probleem zou kunnen optreden. Indien redelijkerwijs mogelijk zal Naturitas de Deelnemer op de hoogte stellen van eventuele onderbrekingen in de werking van het Loyaliteitsprogramma. In die zin aanvaardt Naturitas geen enkele verantwoordelijkheid voor schade van welke aard dan ook die zou kunnen ontstaan ​​door het ontbreken van beschikbaarheid of continuïteit van het loyaliteitsprogramma.

Naturitas is niet verantwoordelijk voor de belastingen die de deelnemers kunnen oplopen als gevolg van hun deelname aan het loyaliteitsprogramma.

XIII. WORDT VAN KRACHT

Deze T&C treden in werking op 21 van September 2021.

XIV. TOEPASSELIJK RECHT EN JURISDICTIE

Deze algemene voorwaarden zullen worden beheerst door de gemeenschappelijke Spaanse wetgeving.

De Naturitas en de deelnemer, die uitdrukkelijk afstand doen van enige andere jurisdictie die met hen overeenstemt, onderwerpen zich uitdrukkelijk aan de jurisdictie van de rechtbanken van de stad Barcelona voor het oplossen van eventuele discrepanties die kunnen voortvloeien uit de interpretatie van deze AV. Indien echter vereist door de toepasselijke lokale wetgeving, zal elke discrepantie worden opgelost in het rechtsgebied van de woonplaats of gewone verblijfplaats van de Deelnemer.